خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۸۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح مبارزه با سارقان با اعزام گشت‌های هدفمند و با انجام کار اطلاعاتی دقیق در چهار مرحله عملیات ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار آهن آلات (پل‌های فلزی) شناسایی و به همراه ۳۰ کیلوگرم آهن آلات مسروقه به ارزش ۴۰ میلیون ریال دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح، یک سارق  اماکن خصوصی حین سرقت دستگیر و در بازجویی‌های فنی به چهار فقره سرقت اعتراف کرد که در بررسی صورت گرفته مشخص شد، این متهم سابقه‌دار و دارای پنج فقره سابقه سرقت بوده است.

وی ادامه داد: در این ماموریت دو سارق اماکن عمومی و دولتی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۱۰۰ کیلو گرم آهن آلات کار کرده به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و متهمان در بازجویی فنی و تخصصی، به چهار فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کردند.

سلگی بیان داشت: همچنین ماموران حین گشت‌زنی در نقاط مورد نظر با هوشمندی لازم، دو سارق را حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو که پلاک این خودرو را دستکاری کرده بودند، دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از این خودرو، ۲۵ سانت مواد مخدر از  نوع صنعتی هروئین و یک جام پایپ به همراه اموال مسروقه شامل ۲ عدد چشمی دوربین، یک عدد تابلوی آهنی کنار جاده‌ای  یک جفت آینه خودرو، پلاک سینی خودرو، یک دستگاه تبلت، باند خودرو، آچار آلات و پاور بانک به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: نامبردگان که سابقه‌دار بودند در بازجویی فنی و تخصصی، به دو فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

وی با تقدیر از حمایت دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با سارقان و با اشاره به این که هر ۶ سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا با سارقان و مجرمان حرفه‌ای برخوردی قاطعانه و سرسختانه را در دستور کار خود قرار داده است.

*دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در ملایر

سلگی بیان داشت: در اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف شهر ملایر با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به اجرای این طرح کردند.

وی افزود: از پاتوق‌های شناسایی شده توسط ماموران، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از این مکان‌ها مقادیری انواع مواد مخدر کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان گفت: اجرای مقتدرانه و متوالی طرح‌های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر با قدرت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات