خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

توقیف خودرو حامل لاستیک‌های قاچاق در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف یک دستگاه وانت پیکان حامل ۲۸ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در روز گذشته در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
توقیف خودرو حامل لاستیک های قاچاق در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد روز گذشته حین اجرای طرح  مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با همراهی نماینده صنعت معدن و تجارت شهرستان در بازرسی از این خودرو، ۲۸ حلقه لاستیک قاچاق خودرو‌های سبک و سنگین کشف و خودرو توقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*تخطی از سرعت مطمئنه حادثه آفرید

وی اظهار داشت: با اعلام وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور  اسدآباد به آجین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران گشت بخش انتظامی پیرسلمان، پلیس راه و عوامل امدادی به محل اعزام  شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پیکان بنا به دلایلی از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با تیر برق کنار جاده متوقف شده است.

سرهنگ یاری با اشاره به مصدوم شدن سرنشین این خودرو، ادامه داد: مجروح  توسط عوامل اورژانس به بیمارستان قائم (عج) شهرستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان داشت: کارشناس پلیس راه استان، علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار