خبرهای داغ:
شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: در تکمیل و بهره برداری از طرح‌های سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد، شهرستان شاهرود با اجرای ۱۲ طرح در جایگاه نخست استان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تکمیل و بهره برداری ۱۲ طرح سرمایه گذاری در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی را ضروری خواند و اظهار کرد: در این مدت پنج نشست ستاد حمایت از واحد‌های تولیدی در این شهرستان برگزار شده و برای تقویت بنگاه‌های اقتصادی منطقه چاره‌اندیشی شد.
سرپرست فرمانداری شاهرود افزود: ۶ واحد تولیدی و صنعتی راکد در سه ماهه گذشته در مدار تولید قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه درسطح استان ۲۱ نشست ستاد در همین بازه زمانی برگزار شد، تصریح کرد: شهرستان شاهرود از بابت برگزاری نشست‌های ستاد حمایت از واحد‌های تولیدی بیشترین نشست‌ها را در سطح استان داشته است.
جلالی از کسب رتبه نخست در استان بابت احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد خبر داد و اظهار کرد: در تکمیل و بهره برداری از طرح‌های سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد، شهرستان شاهرود با اجرای ۱۲ طرح در جایگاه نخست استان قرار گرفت.
براساس اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تا پایان آذرماه امسال در استان سمنان در مجموع ۷۵ واحد تولیدی ارتقای ظرفیت یافتند، ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی راکد فعال شده و ۹۹ طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد به بهره برداری رسیدند.
همچنین در نیمه نخست امسال ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی راکد در شهرستان شاهرود فعال شد. در این مدت ظرفیت ۳۸ واحد تولیدی و صنعتی افزایش یافت و ۱۰ طرح دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت به بهره برداری رسید.
در شهرستان شاهرود حدود ۲۳۸ واحد صنعتی فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی این شهر مستقر است.
شهرستان شاهرود دارای ۱۰۲۷ واحد کشاورزی، ۴۷ واحد صنایع دستی و ۱۱۶ واحد گردشگری است. تزریق تسهیلات دولتی از سال ۱۳۹۴ به رونق این بخش خدمت شایانی کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها