شاهرود دارای پیشینه فرهنگی هنری است

معاونت استانداری و سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود گفت: شهرستان شاهرود از حیث پیشینه فرهنگی هنری و اجتماعی سابقه بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
شاهرود دارای پیشینه فرهنگی هنری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست مدیران سینما‌های شاهرود و دست اندرکاران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شاهرود اظهار کرد: بسیار خرسندم از اینکه در شاهرود این اتفاق بزرگ هنری رخ داد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود افزود: با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان برای علاقمندان به وجود آمد.
وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا که در سطح شهرستان و کشور وجود دارد تجربه بسیار خوبی برای برگزارکنندگان به وجود آمد که امیدواریم این تجربه برای برگزاری هر چی بهترجشنواره فیلم فجر در سال‌های آینده به وجود آید.
سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود خاطر نشان کرد: شاهرود از حیث پیشینه فرهنگی هنری و اجتماعی سابقه بسیار خوبی دارد، از جمله ظرفیت‌های هنری، نیروی انسانی، امکانات و مدیریت در پروژه‌ها که انصافاً درسی و نهمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شد.
جلالی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره از حمایت و زحمات مسئولین و مردم تشکر کرد.
در ابتدای این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با همکاری و تعامل بسیار خوبی که در سطح شهرستان وجود داشت توانستیم اولین جشنواره فیلم فجر به میزبانی شاهرود برگزار کنیم.
رضا مهدیان افزود:ظرفیت بسیار خوب و هنری که در شاهرود وجود دارد توانست در برگزاری این این رخداد بزرگ هنری تاثیر گذار باشد.
وی تصریح کرد: از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ بهمن تعداد ۱۶ فیلم بلند در دو سینمای فرهنگ و هلال با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
مهدیان در ادامه به گزارشی از روند این جشنواره درسطح شهرستان شاهرود اشاره کرد.
در پایان از دست اندرکاران و مدیران سینماهای شاهرود در اجرای این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار