خبرهای داغ:
مدیر محله اسلامی آرادان:

بهره‌برداری از دو بوستان تفریحی در محله اسلامی

مدیر محله اسلامی آرادان گفت: دو بوستان تفریحی در محله اسلامی شهرستان آرادان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۲۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آرادان، وحید پورچه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به همت مجموعه شهرداری و با پیگیری و مشارکت کمیته عمرانی محله اسلامی شهرستان آرادان ، بوستان نشاط واقع در بلوار انقلاب و بوستان فدک واقع در خیابان کارگر شهر آرادان ، با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان و مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: این دو بوستان مجموعاً به متراژ پنج هزار متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی و همچنین اعتبارات شهرداری آرادان ساخته شده و به بهره برداری رسید.

مدیر محله اسلامی امامزاده شاه نظر(ع) شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: این دو بوستان در مدت زمان تقریبی شش ماه و با کاربری تفریحی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

وی یادآور شد: از دیگر فعالیتهایی که در کمیته عمرانی محله اسلامی با مشارکت سایر نهادها انجام شده است می‌توان به تخریب بناهای فرسوده ، تعریض ، تسطیح و اجرای روکش آسفالت ، ایجاد مبلمان شهری ، نقاشی دیواری و... در برخی نقاط محله اسلامی شهر آرادان اشاره کرد.

پورچه گفت: هدف ما در شورای محله اسلامی تقویت روحیه مطالبه‌گری مردم ، کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی ، بهبود وضعیت اقتصادی ، فرهنگی و... است.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهرستان آرادان ابراز امیدواری کرد این تعامل و همکاری‌ها با هدف خدمت به مردم ، در سال آینده نیز ادامه یافته و گسترش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها