خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فراز و نشیب‌هایی که در اردوگاه غرب وجود دارد باعث دور شدن ما از سیاست‌های کلان نظام نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۲۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
 فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص عدم اجرای پروتکل الحاقی توسط ایران، گفت: طبیعی است که مجلس از مصوبه خود در جهت اقدام متقابل و صیانت از حقوق ملت ایران حمایت خواهد کرد. دولت و سازمان انرژی اتمی هم نسبت به این قطع همکاری جدی هستند. سازمان انرژی اتمی اقدامات خوب و قابل قبولی در جهت تحقق این اقدام انجام داده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر اساس منافع ملی کشور کار خودش را انجام می‌دهد. اقدامات و فراز و نشیب‌هایی که در اردوگاه غرب وجود دارد باعث دور شدن ما از سیاست‌های کلان نظام نمی‌شود.

فدا حسین مالکی با بیان این که خواسته ایران مشخص است، اظهار داشت: حرف شفاف و خواسته‌ی روشن ما توسط مقام معظم رهبری به درستی بیان شد. اگر آمریکایی‌ها خواستار بازگشت ایران به برجام باشند؛ خواسته شان زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که آن‌ها به تعهدات خودشان عمل بکنند. هیچ چیز دیگری به جز این برای ایران قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: ما به اجرای بند به بند قانون ادامه خواهیم داد. قطع این همکاری باعث خواهد شد که به ظرفیت و توانایی داخلی توجه بیشتری شود.

مالکی با بیان این که در ارتباط با مسائل اقتصادی مردم نیز باید توجه بیشتری انجام شود، افزود: در این باره ۱۴۰ نفر از نمایندگان مجلس جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشتند؛ که در نتیجه این جلسه اقدامات خوبی در مرز‌ها و گلوگاه‌های تجاری صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت رفع موارد منجر به خود تحریمی، تصریح کرد: از ظرفیت‌های بالای کشور در جهت همکاری با پانزده کشور دیگر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها