خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:
حجت الاسلام انصاری گفت: به مناسبت گراميداشت هفته تربيت اسلامي و هشتم اسفند سالروز تاسيس نهاد امور تربيتي، مسابقه كتابخواني " سلام بر ابراهيم جلد۱" را برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین اظهار کرد: اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت گراميداشت هفته تربيت اسلامي و هشتم اسفند سالروز تاسيس نهاد امور تربيتي، مسابقه كتابخواني " سلام بر ابراهيم جلد۱" را برگزار می کند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری تصریح کرد: این مسابقه با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، گراميداشت هفته تربيت اسلامي و سالروز تاسيس نهاد امور تربيتی برای مربيان تربيتي، معاونان پرورشي، مشاوران مدارس و همكاران فرهنگي شاغل در مراكز پرورشي و فرهنگي استان قزوين برگزار خواهد شد و در پایان از ۱۶ نفر از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: منبع مسابقه، كتاب سلام بر ابراهيم جلد یک؛ زندگي نامه و خاطرات شهيد ابراهيم هادی می باشد.

لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری، پاسخ به سئوالات، يكشنبه، دهم اسفند ۹ صبح الي ۲۱ می باشد(علاقمندان می توانند برای شركت در مسابقه وارد لينک https://b2n.ir/u84012 شده و بعد از تكميل مشخصات خود در مسابقه شركت نمايند)

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها