خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری همدان عنوان کرد

مدیریت پسماند شهری و رفع معضلات حاشیه‌ای آن یکی از اولویت‌های

همدان-رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کنونی نه تنها استان همدان بلکه کشور، استفاده از راهکارهای اساسی برای مدیریت پسماند شهری و رفع معضلات حاشیه‌ای آن است.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۵۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

مدیریت پسماند شهری و رفع معضلات حاشیه‌ای آن یکی از اولویت‌هایبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه مشترک سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری همدان با حضور مهندس آزاد رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری، دکتر هاشمی عضو خانه نخبگان استان، سرهنگ ابراهیمی مسئول سازمان بسبج علمی و سرهنگ تیموری مدیر حمایت از طرح‌ها و اختراعات سپاه استان همدان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کنونی نه تنها استان همدان بلکه کشور، استفاده از راهکارهای اساسی برای مدیریت پسماند شهری و رفع معضلات حاشیه‌ای آن است.

آزاد بیان کرد: این سازمان از همه نخبگان و پژوهشگران استان در دو حوزه مدیریت پسماند و حوزه فضای سبز شهری استقبال و در خصوص اجرای طرح‌های آنان به صورت آزمایشی برای برطرف کردن معضلات درگیر از آنان حمایت همه جانبه می‌کند.

وی ادامه داد: حجم تولید زباله استان بسیار بالا است و شیرابه حاصل از این حجم زباله اصلی‌ترین تهدید محیط زیست بوده و بهترین راه مقابله با این مشکل پیشگیری از طریق فرهنگ‌سازی بین مردم است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری همدان ابراز داشت: اپلیکیشن (بهروب) توسط این سازمان هم اکنون در دسترس مردم همدان قرار گرفته که می‌توانند با نصب آن در گوشی تلفن همراه خود از آموزش‌های لازم و همچنین ارسال درخواست جمع‌آوری و فروش زباله‌های خشک خود در منزل اقدام کنند.

در این جلسه دو نفر از مخترعین استان از دو شرکت دانش بنیان، مهندس حیدری مخترع دستگاه ضدعفونی کننده هوا و آب با استفاده از گاز ازن و مهندس سلیمی صاحب محصول فراوری شده گیاه قیچ، طرح خود را در خصوص بهره‌وری در حوزه مدیریت پسماند شهری ارائه کردند.

در این جلسه مقرر شد کارگروه ویژه‌ای در این خصوص با دبیری سازمان بسیج علمی با حضور اعضای خانه نخبگان و رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تشکیل و به صورت تخصصی مسایل را تا حصول نتایج بهتر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات