خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت:
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: کارها و اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌دهد، آبروی نظام و گره‌گشای مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۴۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که به منظور تکریم و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان به قزوین سفر کرده‌اند، اظهار کرد: کارها و اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌دهد، آبروی نظام و گره‌گشای مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: در سالی که مردم با بحران بیماری کرونا مواجه شدند، دستاوردهای ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و زیرمجموعه‌های این نهاد انقلابی، در کنترل این بیماری کمک بسیاری کرد و ان‌شاءالله دستاوردهای اخیر، به کنترل کامل این بیماری بیانجامد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، امانت‌های الهی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خداوند در باب امانت‌های الهی دستور داده که امانت‌ها را به اهلش بسپارید و اگر غیر از این باشد نمی‌توانیم در قیامت پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: همه مسئولان بسیج شوند تا با شناسایی دقیق مشکلاتِ محرومان و مستضعفان، آنها را برطرف کنند و در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشند.

وی حفظ کرامت مردم را یکی از رسالت‌های مهم دینی برشمرد و افزود: خدا فرموده باید به گونه‌ای زمینه‌سازی شود که مردم خودشان برای عدالت به میدان بیایند و برای تحقق این هدف نیازمند ارتقای سطح فرهنگی و تحول در این عرصه هستیم.

در پایان آیت‌الله عابدینی انتصاب آقای سیدمهدی میرغفاری به عنوان مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین را تبریک و از خدمات آقای مرتضی فرخی مدیرکل پیشین قدردانی کرد.

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها