خبرگزاری بسیج گزارش می دهد:

کارخانه هپکو خسته از وعده‌های پوچ مسئولین

این روزها صفحه یک رسانه ها نشان از وعده های پوچ و تکراری مسئولین در خصوص کارخانه هپکو است آیا به واقع بعد از گذشته مدت ها در خصوص رفع مشکلات این کارخانه صنعتی دولت و سایر مسئولین قادر به حل مشکلات این شرکت نیست
کد خبر: ۹۳۲۳۰۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ کارگران زحمت کش هپکو خسته از وعده های پوچ مسئولین منتظر تصمیمات فضایی و عجیب مسئولین هستند آیا به واقع بعد از گذشته مدت ها در خصوص رفع مشکلات این کارخانه صنعتی دولت و سایر مسئولین قادر به حل مشکلات این شرکت نیست.

یکی از شاخصه های مدیر در تراز انقلاب اسلامی وفای به عهد و پای بند بودن به قول و قرار است امروز پاسخ مسئولین و دولت مردان شنیدنی است که بعد از رفت و آمد های فراوان ، جلسات متعدد، قول و قرار های مکرر مدیران و مسئولان هنوز قادر به گشودن گره مشکلات این شرکت بزرگ صنعتی  نیستند.

نمایندگان مردم در مجلس نیز به کرارت این موضوع را پیگیری کرده اند اما گویا گوشی برای شنیدن مشکلات و مطالبات این واحد تولیدی نیست

در اینجا باید گفت حل به موقع مشکلات و پاسخ به مطالبات و حضور جهادی در میدان خدمت به مردم یکی از موئلفه های بزرگ دولت اسلامی است که مسئولین باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

امروز کریمی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس  با تذکر شفاهی گفت: از مرداد ماه امسال سهام شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد اما متاسفانه هنوز مشکلات این شرکت پابرجاست.

وی اظهار کرد: انتظار ما از دولت این است که موضوع تهاتر بدهی های شرکت هپکو را هر چه سریعتر حل و فصل کند تا حقوق عقب افتاده کارکنان این شرکت پرداخت شود.

آصفری دیگر نماینده مردم در مجلس از خلف وعده های مردم گلایه کرد و افزود: رئیس سازمان تأمین اجتماعی و وزیر کار هفته گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس وعده دادند که این مشکلات را حل می کنند اما متأسفانه هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

وی عنوان کرد:از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم که به موضوع کارگران کارخانه هپکوی اراک ورود کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار