مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی:

۳ اثر از استان مرکزی در جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی رتبه برتر کسب کردند

شریفی گفت: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب "عبور از سیم خاردار" و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبر زاده توانست رتبه برتر را در سطح کشور پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۷۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: جامعه روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی در طول چهل و دو سال گذشته همواره در عرصه های مختلف نقش اثرگذاری داشته و به مردم ثابت کرده روحانیت همواره در هر شرایطی همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: اولین جشنواره ملی پرچم داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ۹ دی آغاز که اختتامیه آن امروز اسفند همزمان با ایام سالروز شهادت آیت الله شهید فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: بررسی نقش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت،  نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از محورهای مهم جشنواره بود.

وی بیان کرد: تالیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش ، تولیدات چند رسانه ای ، ساخت فیلم و فیلمنامه بخش های پنجگانه جشنواره بود که با این محورها و بخش ها به دنبال تبیین نقش اثرگذار جامعه روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی جشنواره را برگزار کردیم.

شریفی خاطر نشان کرد: استان مرکزی در حوزه تالیفات با کتاب "عبور از سیم خاردار" و دو اثر فیلم با موضوع شهید والامقام مجتبی اکبر زاده توانست رتبه برتر را در سطح کشور پیدا کند و از استان مرکزی بیش از ۱۵ اثر فاخر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که سه اثر رتبه برتر کسب کردند

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار