مسئول سازمان ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا مطرح کرد

راه اندازی ۳۰ هیئت ورزشی در مازندران/ بازآفرینی ورزش‌های بومی در سطح محلات

ساری-مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا  از راه اندازی ۳۰ هیئت ممتاز و برگزیده ورزشی خبر داد و گف: این هیئت‌ها در حال خدمات رسانی به مجموعه‌های ورزشی هستند.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۸۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
راه اندازی ۳۰ هیئت ورزشی در مازندران/ بازآفرینی ورزش‌های بومی و محلی در سطح محلات
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به همت سازمان ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا پیش از ظهر امروز نشست صمیمی روسای نمونه و منتخب بسیج استان با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ کاظم غفار پور در این نشست ضمن تبریک میلاد جوادالائمه (علیه السلام) با اشاره به سنگر ورزش، گفت: در سند چشم انداز سه کار از مجموعه‌های ورزشی خواسته شد.

مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا به بازآفرینی ورزش‌های بومی و محلی با نوآوری‌های هدفمند اشاره کرد و افزود: رشد و توسعه ورزش همگانی در سطح محلات و پایگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 غفارپور در ادامه کمک به ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان، را از برنامه دیگر سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: هم افزایی با هیئت‌های ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های آنان جهت گسترش وآمادگی جسمانی در سطح محلات از دیگر برنامه‌های سازمان بود.

مسئول ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا  از راه اندازی ۳۰ هیئت ممتاز و برگزیده ورزشی خبر داد و گف: این هیئت‌ها در حال خدمات رسانی به مجموعه‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها