فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

ارتقای سلامت جامعه با گسترش ورزش در سطح محلات

ساری- فرمانده سپاه کربلا به  رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: توجه به حوزه ورزش سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۷۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ارتقای سطح سلامت جامعه با گسترش ورزش در سطح محلات
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  دکتر جوادی مدیر عامل قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور و مهندس هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مازندران، با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

در این جلسه سردار مسلمی به  رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت:  توجه به حوزه ورزش سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: قشری که در همه زمان‌ها پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاد قشر محروم و مستضعف بوده وهست، لذا هم افزایی و همکاری بین دو مجموعه سبب خدمت رسانی بهتر و موثرتر به افراد جامعه خواهد شد.

در ادامه دکتر جوادی هم گفت: یکی از حوزه‌های خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حوزه ورزش می‌باشد، زیرا توجه به این بخش سبب ایجاد نشاط و شادابی و کم شدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

مهندس هادیان نیز آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل بامجموعه تربیت بدنی سپاه کربلا اعلام کرد و افزود: حتماً از ظرفیت ورزش بسیج استان و زیرساخت‌هایی که در حوزه ورزش توسط سپاه به وجود آمده با کمک این ستاد نسبت به تجهیز پایگاه‌ها و محلات اقدام خواهند نمود.

سرهنگ غفارپور نیز ضمن استقبال از این رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اضافه کرد: ورزش بسیج استان با دارا بودن حدود ۱۴۰ سالن ورزشی و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند کمک شایانی به توسعه ورزش و سطح سلامت آحاد مردم استان منجمله بسیجیان سطح پایگاه‌ها و محلات داشته باشد.

 مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا تاکید کرد: با توجه به ساختاروقابلیتی که ورزش بسیج استان مازندران دارد (همانندهیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی دربخش برادران وخواهران) می‌توان با تجهیز پایگاه‌ها و محلات علی الخصوص مناطق کم برخورداروهمینطور ایجاد خانه‌های تخصصی مانند خانه تخصصی کشتی در شهر‌های باظرفیت این استان مثل جویبار، ضمن این که ورزش و نشاط را در سطح محلات گسترش داد می‌توان نوعی عدالت در حوزه ورزش را نیز ایجاد نمود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با همکاری ورزش بسیج استان مازندران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زودی در یکی از مناسبت‌های سال نسبت به تجهیز و اهدای بسته‌های ورزشی به محلات و پایگاه‌های نیازمند استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اقدام شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها