رئیس هندبال  بسیج مازندران در گفت و گو با بسیج خبر داد

برگزاری جشنواره استعدادیابی هندبال در مازندران

ساری-رئیس هندبال  بسیج مازندران از برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هندبال مقاومت خبر داد و گفت: پیشرفت و تقویت ورزش همگانی وجذب و کادرسازی ورزشکار تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۳۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
خبرگزاری بسیج؛بهرام لیالی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری از برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هندبال مقاومت خبر داد و گفت:  پیشرفت و تقویت ورزش همگانی وجذب و کادرسازی ورزشکار تراز انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

رئیس هندبال  بسیج مازندران با اعلام اینکه در سال جاری تاکنون ۱۰ مدرسه هندبال مقاومت در سطح استان تاسیس شد، افزود: بدون شک برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند آغازی برای توسعه ورزش‌های قهرمانی، همگانی و فتح قله‌های افتخار در سطوح ملی و فراملی باشد.

لیالی در ادامه اضافه کرد: این ظرفیت را داریم تا در آینده بازیکنان بزرگی را از میان بازیکنان هندبال بسیج داشته باشیم با توجه به سابقه‌ای که این استان دارد و قهرمانانی که به طور طبیعی پرورش داده است با برنامه ریزی می‌خواهیم قهرمانان ملی و جهانی داشته باشیم که حق بچه‌های ما این است که به قله‌های بلند برسند.

رئیس هندبال  بسیج مازندران با تأکید بر مسئله استعدادیابی و استعداد پروری در سطح استان، گفت: ایجاد پایگاه استعدادیابی یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها در بحث استعدادیابی و پرورش استعدادهاست.

به گفته لیالی  خانواده‌ها در این جشنواره مشارکت دارند چرا که می‌توان در راستای توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی قدم‌های خوبی برداشت.

رئیس هندبال  بسیج مازندران  با اشاره به اینکه استعدادیابی در پایگاه‌های شهرستان‌ها، یکی از اقدامات مهم محسوب می‌شود که در همین راستا میزان شناسایی نوجوانان و سرمایه‌گذاری بر روی این قشر در کشور‌های پیشرفته زیاد است افزود: در حوزه استعدادیابی در کشورمان با خلاء مواجه هستیم و این در حالی است که اقدامات مهم و ارزشمندی در این‌باره انجام شده است که البته کافی نیست

به گزارش بسیج؛ جشنواره استعدادیابی هندبال مقاومت در سطح شهرستان‌های استان مازندران همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها