هندبال بسیج مازندران تفاهم نامه همکاری با تربیت بدنی آموزش و پرورش استان امضا کرد

ساری- هیات هندبال ورزش مقاومت بسیج مازندران با هیات دانش آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از  روابط عمومی هیات هندبال ورزش مقاومت مازندران تفاهم نامه همکاری بین هیات هندبال ورزش مقاومت بسیج مازندران و هیات دانش آموزی و معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران منعقد شد.

هندبال بسیج مازندران تفاهم نامه همکاری با تربیت بدنی آموزش و پرورش استان امضا کرد

طی جلسه‌ای با حضور بهرام لیالی ایولی رئیس هیات هندبال ورزش مقاومت بسیج سپاه کربلا و سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش پرورش مازندران و مهدی نوریان عضو هیات رئیسه و محمدعلی خدابخشی دبیر و عضو هیات رئیسه هیات هندبال ورزش مقاومت بسیج مازندران در محل اداره کل آموزش و پرورش در خصوص همکاری دوجانبه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و استعدادیابی و برنامه ریزی درجهت تقویت روحیه جهادی و فرهنگ پهلوانی و بسیج و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف برای توسعه و پیشرفت این رشته در استان تاکید شد.

لیالی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما ترویج فرهنگ پهلوانی و فرهنگ بسیج در ورزش و توجه به بحث پزشکی و پایش سلامت ورزشکاران و بحث استعدادیابی میباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها