ساری-همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر، مدارس هندبال مقاومت بسیج و پایگاه‌های استعدادیابی در استان مازندران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران به نقل از  روابط عمومی هیات هندبال ورزش بسیج مازندران در مراسمی با حضور سرهنگ غفار پور رئیس سازمان ورزش بسیج سپاه کربلا ، بهرام لیالی ایولی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج سپاه، فرماندهان سپاه، اعضای شورای اسلامی شهر و روسای اداره ورزش و جوانان و مدیران تربیت بدنی نواحی و روسای هیات هندبال بسیج شهرستان‌ها و اعضای هیات هندبال بسیج و ورزشکاران، مدارس هندبال باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت بسیج در شهرستان‌های آمل و محمودآباد افتتاح شد.
 
 
بهرام لیالی، رئیس هیئت هندبال بسیج سپاه کربلای مازندران در این مراسم با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در خصوص اهمیت ورزش، مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند خواسته بنده از جوانان تهذیب، تحصیل و ورزش است.
 
وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و تقویت ورزش و یکی از موضوع‌های مهم در پیشرفت ورزش بحث استعدادیابی و آموزش و ساماندهی در ورزش در رده‌های سنی مختلف و از مهم‌ترین امر در بسیج ساماندهی، سازماندهی، آموزش و ترویج فرهنگ پهلوانی و بسیجی و وحدت میباشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها