ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: سپاه و بسیج درتلاش هستند تا بستر افتخارآفرینی جوان ایرانی را در بخش‌های ورزشی فراهم کنند.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین تجلیل از ورزشکاران بسیجی مدال آور مازندرانی در مسابقات مجازی ورزش بسیج کشور در سال ۹۹، پیش از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به همت مرکز ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا برگزار شد.

 سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به اینکه مخالفین و معاندین نظام استکبار در تلاش برای تحت فشار قراردادن  نظام و ملت ایران هستند، گفت: در فضای عمومی جامعه و جهانی تلقی می‌شود که دشمنی دشمنان سیاسی است،   اما حقیقت آن است که دشمنان از نظر اعتقادی با ملت ایران مشکل دارند و مشکل آن‌ها سیاسی نیست.

 سرهنگ مجیدی با اشاره به آیات قرآن که دشمن هرگز دست از دشمنی خود برنمیدارد مگر آنکه ما دست از اعتقادخود برداریم، افزود:جنگ‌ها و اتفاقاتی که درمنطقه رخ میدهد یک دشمنی اعتقادی است و هرگز این دشمنی برچیده نمی‌شود لذا بهترین راهکار در مقابل دشمن قوی شدن در همه زمینه‌ها  است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه باید همیشه در مقابل دشمنان قوای آمادگی دفاعی داشته باشیم، اضافه کرد: آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه از بخش‌های مهم توانمندی‌های دفاعی است.
 

سرهنگ مجیدی در ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه سپاه و بسیج برای توانمندسازی بسیج و گسترش عدالت در بخش ورزش، به ورزش‌های همگانی توجه کرده است، افزود: امروزه توجه ویژه بسیج سمت ورزش قهرمانی است و در تلاش برای ایجاد بستری مناسب برای ورود بسیج به سمت ورزش قهرمانی می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تاکید براینکه  افتخار می‌کنیم جوان بسیجی پرچم جمهور‌ی اسلامی  را در جهان به اهتزاز در میآورد، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج درتلاش هستند تا بستر افتخارآفرینی جوان ایرانی را در بخش‌های ورزشی فراهم کنند.

عسگری در ادامه اضافه کرد: لازم و ضروری است که هیئت‌های ورزشی تمام امکانات خود را برای افتخار آفرینی جوانان پای کار بیاورند لذا بسیج و سپاه در این زمینه همت کرده است و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای بسترسازی ورزش قهرمانی  را به میدان آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها