خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۶۷ فقره سرقت قطعات، تاسیسات و اموال عمومی در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارقان وکشف ۶۷ فقره سرقت قطعات، تاسیسات و اموال عمومی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۰۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کشف ۶۷ فقره سرقت قطعات، تاسیسات و اموال عمومی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تجهیزات پله برقی پل‌های عابر پیاده در سطح شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با  استفاده ازروش‌های فنی پیچیده و پلیسی توانستند دو سارق حرفه‌ای در این خصوص را شناسایی و طی دو عملیات از پیش تعیین شده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، به ۶۷ فقره سرقت و ۱۸۹ فقره تخریب تجهیزات پله برقی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و تمام محل‌های سرقت شناسایی و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی واز آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

*کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در فامنین

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز در ادامه از کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان فامنین خبر داد و بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار نهاده‌های دامی در یکی از انبار‌های سطح شهرستان فامنین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، محل احتکار نهاده‌های دامی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم نهاده دامی احتکاری و مورد استفاده در پرورش طیور که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با محتکران، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت عاملان ایجاد نا امنی در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار