مدیرکل استاندارد لرستان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۷۸۳ مورد آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع در استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۰۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرضیه قنبریان امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله چهارم آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع در راستای صیانت از حقوق مردم و بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه بنزین و گازوئیل جایگاه‌های عرضه سوخت استان آغاز شد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و پیش بینی افزایش تردد با خودرو، از سوم اسفند ماه سال جاری، مرحله چهارم آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان، با استفاده از توان کارشناسی دو آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در حال انجام است.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۷۸۳ مورد آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع در استان انجام شده است که با توجه به برنامه عملیاتی، تحقق ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: پس از آزمون دوره‌ای نازل‌ها، اگر مقدار تحویلی یک نازل به مقدار قابل توجهی با حد استاندارد اختلاف داشته باشد، در حضور نماینده استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، نازل به طور موقت از دسترس خارج می‌شود و پس از تنظیم و آزمون مجدد، مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات