سال‌ها است که جمعی ازشهدای گرانقدر روستای قشه توت درغربت بی‌توجهی مسوولان آرمیده‌‎اند، بی‌توجهی که باعث شده تاصدای مردم، روحانیت، خانواده شهداءوخادمین شهدابه اعتراض بلندشود.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۳۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مشکلاتی از جمله راه دسترسی مناسب به قبور شهدا، نبود سرویس بهداشتی، نبود آب شرب، نبود روشنایی، عدم رسیدگی به فضاسازی و فضای معنوی، عدم رسیدگی به نظافت محوطه و.. برای حضور خانواده‌ها از جمله مواردی است که در اکثر قبور شهداء به وضوح قابل لمس است.

ولی اینکه قبور شهدای گرانقدر در حال تخریب باشد و مسئولین حتی به خودشان زحمت مرمت و بازسازی این قبور را ندهند جایی بسی خجالت دارد.

اینکه چگونه بودجه‌های میلیاردی گا‌هی بی‌استفاده هزینه می‌شود، اما ساخت وساز و رسیدگی به قبور شهدا باید در خم وچم تائید و تصویبات مسئولان بماند.

سوال اینجا است که به چه دلیل در این سال‌ها هیچگونه اقدامی برای رفع مشکلات وکم کاری‌ها درخصوص شهداصورت نگرفته است و مسوولین بایددر قبال این کم کاری پاسخگو باشند.

خبرنگار ما به نمایندگی از خادمین شهدا این‌بار باناراحتی بیشتر از عدم توجه ور‌ها شدن وضعیت قبورشهدای روستای قشه توت زبان به شکوه گشوده تا شاید مسوولان مربوطه از خواب غفلت بیدار شده و دستور به رسیدگی هرچه سریعتر وضعیت این مکان مقدس دهند.

«قانون میهمانی این است که میزبانان به بهترین نحو ازمیهمانان پذیرایی کنند، آن هم اگر میهمانت سفیری باشد «شهید» که ازعرش خدا پیامی آورده تازنگار دل را بزداید.

اما آیا ما، یعنی آن‌هایی که مسئولیت دارند در قبال قبور این شهدای عزیز، خوب توانستند میزبانی کنند؟

آیاغربت، مظلومیت و گمنامی در سایه مسامحه و غفلت و کوتاهی مسئولین محترم مربوطه ایجادشده گویای این میزبانی است؟!

یاحق تربت شهدا این است؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها