خبرهای داغ:

۴۰ درصد از معلولین استان سمنان تحت حمایت بهزیستی شاهرود

شاهرود_مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۴۰ درصد معلولین استان سمنان، شاهرودی هستند، بیان کرد:در کشور ۱۸ رشته ورزشی برای جانبازان و معلولین وجود دارد که معلولین شاهرودی در ۱۳ رشته ورزشی فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۰۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۴۰ درصد از معلولین استان سمنان تحت حمایت بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسعود جهانسیر در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان با بیان اینکه ۴۰ درصد معلولین استان سمنان، شاهرودی هستند، بیان کرد: در کشور ۱۸ رشته ورزشی برای جانبازان و معلولین وجود دارد که معلولین شاهرودی در ۱۳ رشته ورزشی فعالیت دارند.
وی با اشاره به مشکلات تامین مالی ورزشکاران معلول شهرستان گفت: متاسفانه امکان تامین مالی مستقیم هیئت‌های معلولان و جانبازان توسط بهزیستی وجود ندارد، اما سعی شده با اختصاص امکانات و تجهیزات با همکاری شهرداری شاهرود و دیگر ارگان ها، خدماتی را به جانبازان و معلولین شهرستان ارائه کنیم که راه اندازی اتوبوس و ون مخصوص تردد معلولان و جانبازان یکی از این امکانات است.
مدیر بهزیستی شاهرود با بیان اینکه جانبازان و معلولین جسمی حرکتی به امکانات خاص برای حضور در جامعه نیاز دارند ادامه داد: بهزیستی بر حسب توان و وظایف قانونی خود بخشی از امکانات را تامین کرده ولیکن می‌بایست مشارکت بیشتر خیرین و تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را در این زمینه شاهد باشیم.
دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست موضوع گرانی تجهیزات ورزشی در سال‌های اخیر که امکان تهیه اقلام مورد نیاز ورزشی این قشر را از آنان گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها