خبرهای داغ:

افتتاح رسمی هفت مرکز مثبت زندگی در شاهرود

شاهرود_رئیس اداره بهزیستی شاهرود در پایان گفت: در روز‌های آتی ۷ مرکز مثبت زندگی به منظور ارائه مطلوب‌تر به جامعه هدف در شهرستان شاهرود افتتاح رسمی خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۸۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
افتتاح رسمی هفت مرکز مثبت زندگی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مسعود جهانسیر با اشاره به حمایت انقلاب از محرومین و نیازمندان بیان داشت:پس از پیروزی انقلاب، فرزند و شهید بزرگوار انقلاب شهید محمد علی فیاض بخش سازمان بهزیستی کشور را تاسیس کرد تا این سازمان حامی زنان، کودکان، سالمندان، افراد دارای معلولیت و... باشد و این افتخاری است برای ما، که سازمان بهزیستی مولود انقلاب است.
معاون مدیرکل بهزیستی استان سمنان، برنامه‌های بهزیستی را در چهل و دومین فجر انقلاب در قالب افتتاح، بازدید و اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: در روز اول شروع دهه فجر، همکاران بهزیستی شاهرود با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان نموده و زنگ انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز رفاه کودک و خانواده آرمان نواخته شد.
وی ادامه داد: حضور همکاران در پایگاه انتقال خون، دیدار مددجویی، بازدید از مراکز شبانه روزی، برگزاری جشن تکلیف دختران تحت حمایت در خانه‌های کودکان، افتتاح طرح‌های اشتغال و تحویل ۲۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های بهزیستی شاهرود در این ایام بود.
رئیس اداره بهزیستی شاهرود در پایان اظهار کرد: در روز‌های آتی ۷ مرکز مثبت زندگی به منظور ارائه مطلوب‌تر به جامعه هدف در شهرستان شاهرود افتتاح رسمی خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها