سازمان بسیج اساتید برگزار می‌کند؛

آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور

سازمان بسیج اساتید در چهارمین مرحله از همبستگی استادان و مدرسین دانشگاه‌ها، آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۸۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در پی بحران همه‌گیری کرونا بخش‌های زیادی از نیروهای موقت، پیمانی و یا مستخدم رسمی حوزه‌های خدماتی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی، کاربردی و مهارتی کشور در امر مهم معیشت و اداره زندگی و تولیت خانواده و فرزندان خود با مشکلات و مصائب فراوانی روبرو شدند.

آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور

در این بین بسیاری از استادان و نخبگان بر ضرورت همسویی و همبستگی با این جمعیت بزرگ و خدوم تاکید و با ارسال پیام‌های خویش خواستار اقدام سازمان بسیج اساتید کشور شدند . مهم تر از همه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بر عمل به مواسات و همدلی‌های ملی در کاهش آلام آسیب‌دیدگان این بحران ملی توصیه فرمودند.

در این راستا، سازمان بسیج اساتید کشور در اجرای چهارمین مرحله از همبستگی استادان و مدرسین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با نیازمندان جامعه ودر پویش ملی مهر استادی، آیین اهدای  بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاهیان استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارومیه و کرمانشاه را همراه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.
گفتنی است، این رزمایش گسترده، روز سه‌شنبه 5 اسفند 99 از ساعت 15 الی 17 در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات