از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ره:

۱۰۰ کانکس اهدایی برای اسکان موقت زلزله زدگان وارد سی سخت شد

کانکس‌های اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت رسید.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در این استان گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری هفته گذشته در منطقه سی‌سخت، نیرو‌های امدادی این ستاد در محل حضور یافتند و ضمن امدادرسانی، قرارگاه جهادی و امدادی به منظور تأمین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان را راه‌اندازی کردند.

شایان نادری افزود: پیرو دستور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  مبنی بر بسیج همه امکانات برای یاری رساندن به مردم مناطق زلزله‌زده، تاکنون هزاران بسته مواد غذایی، پتو، چادر، اقلام بهداشتی ضدکرونایی و بخاری برقی توسط نیرو‌های جهادی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان بیان کرد: علاوه بر این موارد، با راه‌اندازی دو آشپزخانه موقت و مجهز روزانه ۳ هزار پرس غذای گرم توسط این ستاد طبخ و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

نادری با اشاره به نیاز مردم سی‌سخت به خدمات درمانی اضافه کرد: با اعزام و استقرار "کاروان سلامت احسان" در منطقه، به طور رایگان خدمات دارویی و پزشکی لازم به مراجعان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برودت هوای منطقه و سختی زندگی در چادر ادامه داد: با دستور رئیس ستاد، ۱۰۰ کانکس برای اسکان موقت به سی‌سخت ارسال شد که در اختیار مردم قرار می گیرد.

نادری بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت، در کنارشان خواهد بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات