رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری درگذشت انیس نقاش، مجاهد و اندیشمند و تحلیلگر برجسته لبنانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

آیت‌الله محمد حسن اختری روز سه‌شنبه در پی درگذشت انیس نقاش، مجاهد و اندیشمند و تحلیلگر برجسته لبنانی در پیامی نوشت: مجاهد و اندیشمند و تحلیلگر برجسته انیس نقاش به جوار ابدی پروردگار عروج کرد در حالیکه نگاه او هنوز بر قدس شریف گشوده است و با خود دردها و رنج‌های میهن و جهان اسلام را بر دوش دارد.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری افزود: این فقید سعید همواره مدافع قدس شریف و حامی امت اسلامی و مدافع انقلاب اسلامی ایران بود و در برابر رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ و استکبار جهانی سرسختانه مبارزه می‌کرد.

اختری تصریح کرد: بدین مناسبت جانگداز خالصانه‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود را به مردم شریف لبنان و رهبران مقاومت اسلامی و خانواده و دوستداران و بستگان وی تقدیم می‌کنم به این امید که بتوانیم راه و مواضع انقلابی وی را در برابر رژیم اشغالگر قدس و موضوع عادی‌سازی با این دشمن و حمایت از مقاومت قهرمان تحت پرچم اسلام دنبال کنیم. خداوند او را در بهشت برین در جوار شهدای گرامی محشور کند.

انیس نقاس مبارز لبنانی روز گذشته در سن ۷۱ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا در دمشق پایتخت سوریه درگذشت.

ارسال نظرات