مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

ساخت مسکن برای تمامی خانواده‌های روستایی با سه فرزند یتیم

مجید مومنی گفت:خانواده‌های روستایی فاقد مسکن تحت حمایت با سه یتیم و بیشتر نداریم و با اقدامات کمیته امداد و کمک خیران این خانواده ها دارای مسکن مناسب شدند.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در نشست تخصصی با مشاور معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد که در مرکز نیکوکاری نیک اندیشان خمین انجام شد، با بیان اینکه اساس کار کمیته امداد فرهنگی است، گفت: حفظ کرامت و توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است.

وی با اشاره به خدمات عمرانی کمیته امداد اظهار داشت: در سال جاری ساخت حمام ، سرویس بهداشتی مناسب و لوله کشی گاز برای تمامی خانواده‌های تحت حمایت که نیازمند این خدمات عمرانی بودند انجام شده است.

وی با بیان اینکه اساس کار کمیته امداد توانمندسازی برای افراد مستعد توانمندی است،افزود: رویکرد امروز کمیته امداد از معیشت محوری بر توانمندسازی خانواده‌ها و فقر زدایی متمرکز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۶۱ درصد خانواده‌های تحت حمایت سرپرست زن هستند، بیان کرد: ایجاد مشاغل خانگی از راهبردهای کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌ها با سرپرست زن است که با جدیت پیگیری می شود.

وی در پایان گفت: اعتماد مردمی مهم ترین سرمایه کمیته امداد است بخش قابل توجهی ازجمعیت استان مرکزی به طور مستقیم با کمیته امداد در ارتباط بوده و در طرح‌های مشارکتی این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات