خبرهای داغ:
شهید احمد کاظمی، در اواخر خرداد63 و در شرایطی که هنوز پانسمان انگشت قطع‌شده‌اش در عملیات خیبر دیده می‌شود، در گوشه‌ای از هور در مقابل دوربین نشسته و صحبت‌هایی متفاوت در رابطه با این عملیات بیان می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، شهید احمد کاظمی، در اواخر خرداد63 و در شرایطی که هنوز پانسمان انگشت قطع‌شده‌اش در عملیات خیبر دیده می‌شود، در گوشه‌ای از هور در مقابل دوربین نشسته و صحبت‌هایی متفاوت در رابطه با این عملیات بیان می‌کند. نکتۀ قابل توجه این مصاحبۀ شش دقیقه‌ای، بغض سنگین فرمانده است که او را چندین‌بار تا آستانۀ گریستن پیش می‌برد.
در این فیلم، تردد خودروها بر روی جاده 14 کیلومتری سید الشهدا نیز دیده می شود که به همت جهاد سازندگی استان های مختلف کشور به ویژه جهاد نجف آباد، طی بیش از سه ماه احداث و در خرداد 63 مورد بهره برداری قرار گرفت.
طی عملیات خیبر، بیش از سیصد نفر از نیروهای نجف آبادی لشکر8 به شهادت می رسند که اوج آن در روز 5 اسفند با شهادت نزدیک به 200 رزمنده این شهر، رقم می خورد. از عملیات خیبر، که اولین حرکت آبی و خاکی ایران در دوران دفاع مقدس محسوب می شد، به عنوان یکی از سخت ترین مقاطع جنگ نام برده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها