خبرهای داغ:
همدان-جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: دشمنان باید بدانند امنیت کشور شوخی بردار نیست و هر که بخواهد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد کند به شدت پاسخ آن را خواهیم داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۸۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

هر که بخواهد کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کند به شدت پاسخ می‌دهیم/ امنیت شوخی‌بردار نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامحسین غیب‌پرور در بازدید از گردان‌های امام علی (ع) سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: دشمنان انقلاب همیشه درصدد آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند تا امنیت که یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های کشور عزیزمان ایران بوده را زیر سئوال ببرند.

وی افزود: دشمنان باید بدانند امنیت کشور شوخی بردار نیست و هر که بخواهد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد کند به شدت پاسخ آن را خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)با بیان اینکه ‌مقام معظم رهبری فرمودند من امنیت را از سپاه می‌خواهم، گفت: بنابراین در حال حاضر سپاه جدی‌تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرده است و یک هزار گردان امام علی در سراسر کشور در این راستا است.

گفتنی است در ابتدای برنامه نیز فرمانده و معاونت‌های سپاه ناحیه همدان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای آموزش و بکارگیری گردان‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات