خبرهای داغ:

مهارت آموزی، خودباوری و یادگیری پایدار؛ نقاط عطف تعلیم و تربیت

شاهرود_معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: مهارت آموزی، خودباوری و یادگیری پایدار؛ نقاط عطف تعلیم و تربیت هستند.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۹۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به اتفاق معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش متوسطه با مدیریت و پرسنل کانون ملی شهید بهشتی و پژوهشسرای دانش آموزی، دیدار کرد‌ند.
در بخش اول این دیدار در کانون ملی شهید بهشتی، سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تبریک ماه نورانی و پرفضیلت رجب و گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی، از دغدغه مندی و تلاش‌های مجدانه محمدرضا شریعتی مدیر کانون ملی شهید بهشتی قدردانی نمود و حرکت رو به رشد کانون را، حاصل خرد جمعی و همدلی دست اندرکاران حوزه پرورشی دانست.
بخش دوم دیدار، در پژوهشسرای دانش آموزی انجام شد و سید محمد موسوی، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و پرسنل پژوهشسرای دانش آموزی؛ این مرکز را فرصتی مغتنم، برای ایجاد یادگیری اثربخش و پایدار عنوان کرد.
شکوفه سهیلی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی، از تشکیل قطب‌های علمی مختلف در مدارس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم، برای ایجاد سهولت در ثبت نام دانش آموزان در مسابقات و جشنواره‌های علمی فراهم شده است و پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان، برگزارکننده جشنواره‌های علمی متعدد در سطح استان است.
وی جشنواره‌های آزمایشگران کوچک-پژوهشگران فردا (مقطع ابتدایی)، دهه ریاضیات (متوسطه اول) و شاهنامه خوانی را، از جمله جشنواره‌های استانی برگزار شده توسط این مرکز برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها