خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان

طرح شهید سلیمانی باجدیت بیشتری اجرا می‌شود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم طرح شهید سلیمانی را برای مقابله با کرونا با جدیت بیشتری اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان: سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی در نشست با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و دست اندرکاران اجرایی طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در حوزه مأموریت قرارگاه پدافند زیستی سپاه  که در خصوص نجات جان مردم هست هر اقدامی که می‌تواند جان مردم را نجات دهد پای کار هستیم و سپاه و بسیج در آنجا حضور دارد.

وی گفت: خوشبختانه اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره شیوع آن در استان گلستان با مشارکت بخش بهداشت و درمان و همکاری مردم نتایج خوبی به همراه داشته است.

جانشین سپاه نینوا استان افزود: البته نباید به سمت عادی انگاری شرایط برویم زیرا در این صورت با اوج گیری دوباره بیماری مواجه خواهیم شد و کار برای مهار و کنترل آن سخت می‌شود.

وی بیان داشت: در ادامه اجرای طرح  شهید سلیمانی تلاش می‌شود ضمن پیشگیری از گسترش بیماری کووید 19، معاش نیازمندان بیمار در قرنطینه مانند گذشته در قالب کمک‌های مومنانه تأمین شود.

حسینی گفت: از تلاش بسیجیان، درمانگران، کارکنان بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی می‌کنیم چراکه واقعا خوش درخشیدند.

وی تأکید کرد: در مقطع حساس کنونی و روزهای آخر سال و نزدیک شدن عید نوروز و حضور مردم در بازار و خرید اقلام اساسی خانوار باید با یک نگاه جدی و توجه ویژه نسبت به وظایف تیم‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی و اطلاع رسانی به آحاد مردم نسبت به کنترل و رعایت پروتکل‌ها تأکید و اقدام شود.

در این جلسه ناهید جعفری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان و رنگ بندی کرونایی شهرها ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار