خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی گفت: مجلس پایبند به قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها ست.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در خصوص توقف  اجرای داوطلبانه پروتکل‌های الحاقی اظهار داشت: مجلس پایبند به قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها است.

وی افزود: دولت هم بر اساس قانون بر همین مصوبه پایبند بوده و خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی خاطرنشان کرد: با توجه به سفر گروسی به تهران و بیانیه صادر شده مجلس احساس می‌کرد که این بیانیه مطابق با قانون نیست.

فدا حسین مالکی با بیان این که دولت توضیح داد که سعی کرده تا اقدامات خود را با مصوبات مجلس هماهنگ کند، افزود: مجلس مصوبه‌ای را گذراند که حتما باید اقدامات دولت در این زمینه زیر نظر مجلس باشد.

نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هماهنگی مجلس و دولت، گفت: دولت باید بکوشد تا اقداماتش خلاف مصوبات مجلس نباشد.

مالکی با بیان این که دولت تا قبل از سفر گروسی به تعهدات خود عمل کرده است، تصریح کرد: افزایش غنی سازی و خیلی از موارد دیگر انجام شده است و قبل از این مشکلی هم نداشته ایم.

فداحسینی مالکی در پایان اظهار داشت: همکاری ایران با پروتکل‌های الحاقی طبق مصوبات پیشین مجلس در راستای صیانت از حقوق ملت ایران لغو می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها