خبرهای داغ:
در قالب کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز صورت گرفت؛
آئین تجلیل از مقام ۱۷ شهیده و ۱۲ بانوی جانباز استان قزوین، «کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز»، با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۴۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تجلیل از مقام ۱۷ شهیده و ۱۲ بانوی جانباز استان قزوین، «کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز»، با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری دست اندرکاران این مراسم و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بانوان را لشگری از فرشتگان در عرصه دفاع مقدس نامیدند بیان کرد: در ر راستای این فرمایشات، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان امور ایثارگران، برنامه ریزی برای اجرای کنگره ملی لشگر فرشتگان انجام شد که امروز در استان قزوین تجلیل از مقام ۱۷ شهید زن و ۱۲ جانباز زن اجرا می شود.

وی گفت: در همین راستا ۲۵ برنامه فرهنگی تبیین شد که تا امروز ۵۰ درصد برنامه ها اجرایی شد.

حقایق پور با اشاره به اجرای برنامه های مربوط به کنگره ملی لشگر فرشتگان اظهار کرد: برگزاری کنگره استانی ۲۹ شهید و جانباز زن، بهره گیری از ظرفیت جانبازان در حوزه های مختلف در قالب نخبگان، نامگذاری معابر و اماکن و مدارس بنام شهدای زن، تولید محتوا، تهیه و به روز رسانی بانک شهدای استان، هماهنگی برای ساخت تندیس شهدای زن استان، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی و تهیه مقدمات تألیف و چاپ کتاب در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است صبح امروز با حضور مسوولان استانی، در قالب کنگره ملی لشگر فرشتگان، از مقام شامخ ۱۷ شهیده و ۱۲ جانباز زن استان قزوین تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها