در ایران وقتی سه عنصر به هم پیوند خورد ماجرا تغییر کرد؛ امام، اسلام و مردم، تاریخ می‌گوید این سه عنصر سرفرازی ما و حیثیت و کرامت ماست، و با پیوند این سه عنصر عظیم، امروز یک قدرت مسلطی هستیم که از استقلال و کرامت اخلاقی ما در مقابل دشمنان اسلام و ایران دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۶۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار  سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در آیین رونمایی و بهره‌برداری رسمی از ۵۵۳۱ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی و ۱۱.۳ میلیون نفر خدمت‌رسانی در حاشیه شهر مشهد مقدس و مناطق کم برخوردار خراسان رضوی، اظهار کرد: خداوند متعال را سپاسگزارم که در این لحظه‌های معنوی توفیق تشرف به محضر حضرت ثامن الحجج و مردم عزیز مشهد مقدس را پیدا کردم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ایام ولادت مولا امیر المومنین علی علیه السلام، عنوان کرد: آن که همبازی بچه‌ها می‌شد تا غم را از چهره بچه‌ها بزداید، نان آور فقرا بود و دغدغه او محرومان و مستضعفان، در عالم معنا و تقوا و ادب و علم، هیچکس نمیتوانست به او نزدیک شود، این بخش کوچکی از تجلی امام علی است.

سردار سلامی با بیان اینکه این نقطه‌ای است، برای شکستن فقر، ادامه داد: فقر و فحشا از وعده‌های شیطان است و مغفرت و فضل از وعده‌های الهی، انسان‌های متعصب به دین، با قلب‌های پر احساس و عواطفی ژرف که در شرایط سخت به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند، نزد مردم شریفند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشریح کرد: به فضل الهی در این استان با هدایت و بیرق‌داری نماینده ولی فقیه‌مان و با همراهی و تلاش و حرکت انقلابی همه دستگاه‌های ذی بخش و کمک خیران و مردم نیک اندیش ما، جریانی امید بخش که مشعل‌های امید را در دل مردم ما زنده می‌کند به‌وجود آمده است، ما در آغاز راه هستیم.

وی بیان کرد: واقعا جای تقدیر و تشکر دارد از این جوهر اخلاص و مجاهدت و ایثار و معرفت و عاطفه و احساس و ایمان ژرف و عمیق که از قلب‌ها جاری می‌شود و فقر را از زمین می‌زداید.

سردار سلامی با بیان اینکه، انقلاب ما طلوع خورشید ولایت علوی بود و به سمت ولایت عظمی پیش می‌رود، متذکر شد: ما در امیدواری قرار داریم و دشمنان خدا که هرگاه خورشید خدا از هر کجا طلوع کرده سعی کردند آن را خاموش کنند آرایش جنگی گرفته‌اند و در مقابل ما ایستادند و صف آرایی کامل و تهاجم همه جانبه‌ی سیاسی و نظامی و امنیتی و فرهنگی و اقتصادی و روانی و رسانه‌ای و تبلیغی کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: بی شک به ندرت می‌توان یافت کشوری در مقابل این همه هجوم ایستاده باشد و پیشرفت کند و دشمن را مایوس کرده و شکست بدهد، نمی‌توان با محاسبات متعارف، چنین عدم توازنی را در فضای قدرت، با نتیجه نامتوازن آن در میدان تأثیر تصور کرد.

وی تصریح کرد: وقتی دشمنان ما را در تحریم جهانی قرار دادند، تصور این بود که این کشور می‌شکند، رهبری و مردم ایران دوام نمی‌آوردند و تسلیم می‌شوند.

سردار سلام این تصور را یک تصور مبهم دانست و تکمیل کرد: سرنوشت این ثبات چه خواهد شد، دوباره امام به صحنه آمده و در نقطه مرکزی این میدان جنگ ایستاده و مسلمانان را به یاری می‌طلبد، این ماجرا چگونه خاتمه می‌یابد؟ دشمن سرمایه مادی و تمام سرمایه‌های فرهنگی و روانی خود را به صحنه آورد، جدی و مصمم تلاش کرد و تمام سیاست‌های جهانی را برای منزوی کردن مردم ایران استفاده کرد.

ثبات انقلاب اسلامی، نشانه نصرت الهی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمن تلاش کرد جنگ علیه ایران به راه انداخته و جهان را علیه ایران کند، نشانه بزرگ نصرت خداوند بر این ماجرای عبرت آموز بشر برای ابد همین بود که در این میدان وسیع، ایرانِ تنها، بی‌هیچ متحدی توانست سیاست فشار حداکثری دشمنان را بشکند و مردم ایستادند، مردمی که از ماجرای مسجد کوفه و تنهایی اهل بیت در عصر عاشورا عبرت گرفته بودند، این بار محشری به پا کردند.

وی به شرافت و جوانمردی و استقامت و ثبات قدم این مردم و روحیه پر امید و نشاط مردم ایران، درود فرستاده و خاطرنشان کرد: چه کردند این مردم در این عالم که پرچم اسلام را در بام ایران به اهتزاز در آوردند و همه شکستن استخوان‌های یک امپراطوری را دیدند.

رهبری، اسلام و مردم عناصر سرافرازی ایران هستند

سردار سلامی، بیان کرد: در ایران وقتی سه عنصر به هم پیوند خورد ماجرا تغییر کرد، امام، اسلام و مردم، تاریخ می‌گوید این سه عنصر سرفرازی ما و حیثیت و کرامت ماست، و با پیوند این سه عنصر عظیم، امروز یک قدرت مسلطی هستیم که از استقلال و کرامت اخلاقی ما در مقابل دشمنان اسلام و ایران دفاع می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: آنچه امروز می‌بینید، جهادی بزرگ در مقابل دشمن است و ما در این میدان وارد شده‌ایم، همه مردم ورود پیدا کردند، من از سوی ولی امرمان وظیفه دارم که نهایت امکانات سپاه را برای این مردم شریف به کار بگیرم، ما موظفیم.

وی عنوان کرد: آنچه در اختیار ماست متعلق به این ملت و از آن آنان است، آن‌ها هستند که جوانان خود را در میدان جنگ به ما می‌سپارند و دیگر آن‌ها را از ما نمی‌خواهند.

سردار سلامی تصریح کرد: این مردم مقدس و مؤمن هستند، ما وظیفه داریم در هر میدانی که دشمنی مردم را تهدید می‌کند حضور پیدا کنیم، این وظیفه ماست، منتی نیست، اینکه مردم ما را به حضور خود می‌پذیرند و می‌گذارند برایشان فداکاری کنیم لطفی از سمت مردم است.

تا آخر ایستاده‌ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید این مرز و بوم در شأن امت وسط و نماد حاکمیت اسلام بدرخشد، متذکر شد: به دشمن اجازه بر انداختن آن را نمی‌دهیم، مشعل در سینه مردم خاموش نمی‌شود، ما در میان مردم و در کنار آن‌ها هستیم و تا آخر ایستاده‌ایم، این شعار امام ماست، افق سازندگی و رفع فقر، تمام ایران را زیر پوشش خود قرار داده‌اند.

وی افزود: حرف آیت الله علم الهدی درست است و رفع محرومیت باید تعمیم داده شود و خدا را شکر این موضوع به یک حقیقت در عالم تبدیل شده است، امروز به چهره قدرتمندان نگاه کنید، فقر را در زندگی مردمشان می‌بینید، نحوه برخورد ما را در مقابل آمریکا با کرونا نگاه کنید، مردم ما غم را با یکدیگر تقسیم می‌کنند و شادی را هم تقسیم می‌کنند.

سردار سلامی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن تصمیم گرفت به ذهن‌ها و سفره مردم تهاجم کنند اما مردم با عواطف عمیق خود، راه را بر دشمن بستند، ما می‌جنگیم، با تبعیض با ناامنی با تروریسم تکفیری، فلسفه ما این است، دشمنان را رها نمی‌کنیم.

ارسال نظرات