سردار سلامی:

فقر را در زندگی مدعیان قدرت جهانی می‌توان مشاهده کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز می‌توان فقر را در زندگی مدعیان قدرت جهانی مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۰۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسین سلامی عصر امروز در مراسم رونمایی و بهره برداری از پنج هزار و ۵۳۱ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی و ۱۱.۳ میلیون نفر خدمت رسانی در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار خراسان رضوی با تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: انسان‌های متعصب و متعهد به دین با قلب‌های سرشار از عواطفی که دارند در پیشگاه مردم شریف دارای عزت هستند.

وی افزود: انقلاب ما طلوع خورشید علوی است که به سمت ولایت عظمی در حرکت است به همین دلیل دشمنان ایران اسلامی در تلاشتند تا ما را از حرکت باز دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان صف آرایی کامل و تهاجمی همه جانبه سیاسی، نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، روانی، رسانه‌ای و تبلیغی علیه ما به راه انداخته‌اند گفت: در دنیا کمتر کشوری را می‌توان یافت که در مقابل این هجمه دشمنانش ایستاده باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم با تمام قوا و سرمایه‌های فرهنگی و روانی خودشان وارد عرصه مقابله با انقلاب اسلامی ایران شدند، اظهار کرد: وقتی دشمنان ما را در تحریم جهانی قرار دادند، تصورشان بر این بود که این کشور و انقلاب ما را می‌شکنند، رهبری و مردم ایران دوام نمی‌آوردند و تسلیم می‌شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مردم ما از ماجرای مسجد کوفه و تنهایی اهل بیت (ع) در عصر عاشورا عبرت گرفته‌اند، اظهار کرد: این مردم در مقابل جنگ همه جانبه‌ای که دشمن به راه انداخته است محشری به پا کردند تا اینکه ایران اسلامی بدون هیچ متحدی توانست در مقابل همه دشمنی‌ها مقاومت کند.

وی رهبری، اسلام و مردم را عناصر سرافرازی ایران اسلامی دانست و افزود: وقتی این سه عنصر به هم پیوند خوردند ماجرا تغییر کرد، تاریخ می‌گوید؛ این سه عنصر سرفرازی ما، حیثیت و کرامت ما است، و با پیوند این سه عنصر بزرگ تبدیل به قدرتی مسلط شده‌ایم که توان دفاع از استقلال و کرامت اخلاقی مان را در مقابل دشمنان داریم.

سردار سلامی ادامه داد: آنچه امروز دیده می‌شود در واقع یک جهاد بزرگ در برابر دشمنان است و من از جانب، ولی امرمان مأموریت دارم با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کنم.

وی با بیان اینکه امروز آن چیزی که در اختیار ما قرار دارد در واقع متعلق به ملت ایران است، اظهار کرد: این ملت شریف و مؤمن ایران هستند که جوانان و فرزندان خودشان را به میدان نبرد می‌فرستند و دیگر آن‌ها را از ما طلب نمی‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجازه براندازی به دشمن داده نخواهد شد و این نور در سینه مردم هرگز خاموش نخواهد شد و ما به عنوان سربازان ملت در کنار آن‌ها ایستاده و تا آخر پای آرمان‌هایمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن از هجوم به اذهان و سفره مردم نیز فروگذار نکرد گفت: مردم بار دیگر با عشق و علاقه عمیق خود به انقلاب و اسلام راه نفوذ دشمن را بستند.

سردار سلامی اظهار کرد: امروز می‌توان فقر را در زندگی مدعیان قدرت جهانی مشاهده کرد، لذا مردم ما غم‌ها و شادی‌هایشان را با یکدیگر تقسیم می‌کنند، اما شما بروید نحوه برخورد آمریکا با کرونا را ببینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها