خبرهای داغ:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام علی(ع)

در شب سیزدهم رجب، شب میلاد حضرت امام علی علیه السلام حرم مطهر ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام غرق در شادی و سرور است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، امشب زائران حرم رضوی از نقاط دور و نزدیک خود را به صحن و سرا و بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام رسانده اند تا میلاد خجسته جد بزرگوار ثامن الحجج (ع) را به محضر ایشان تبریک و تهنیت بگویند. حال و هوای حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام علی (ع)

امشب سرتا سر بارگاه منور رضوی در شب میلاد با سعادت امام اول شیعیان جهان چراغانی و آذین‌بندی شده و همزمان با شب میلاد این امام همام نقاره‌های حرم مطهر در صحن و سرای ایشان طنین انداز می‌شود.

همچنین فضای ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان امشب با گل آرایی و نورپردازی، برای جشن باشکوه میلاد نخستین اختر تابناک امامت و ولایت آذین بندی شده است.

امشب حرم مطهر میزبان عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت است که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آستان مقدس حضور یافته‌اند.

به همین مناسبت امشب ویژه برنامه‌هایی در قالب مراسم جشن میلاد در بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

قرائت زیارت امین الله، مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت و همخوانی گروه سرود در بالای گلدسته‌های حرم و از مهمترین این برنامه هاست.

همچنین به همین مناسبت مراسم شعرخوانی، در سالروز میلاد این امام همام با حضور شاعر آئینی کشور همچون: حسین مودب، امیر عارف و محمد جعفرنژاد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از وعاظ کشوری نیز در شام میلاد امام علی (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق بزرگ امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کند.

دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی نیز در شب و روز میلاد حضرت علی (ع)، با برگزاری چند ویژه برنامه میزبان قرآن دوستان است.

مراسم شب میلاد حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) تا ساعت ۱۹:۱۵ در رواق بزرگ امام خمینی (ره) ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها