نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی( ع)و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۷۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مولود کعبه، نخستین امام شیعیان، حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان، شجاعت و اخلاص است، بزرگ مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود یعنی شهادت رسید.

حضرت علی (ع) یار و یاور راستین پیامبر مکرم اسلام (ص)، و استوانه‌ای محکم برای دین اسلام و ترویج ارزش‌های الهی و توحیدی آن تلاش و کوشش وافری داشته است و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

زندگی این امام بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل زندگی طبق سیره و روش این معصوم عمل نموده و رستگاری را به عنوان میراثی ماندگار و ذخیره‌ای ارزشمند برای هر دو عالم از ستاره آسمان امامت و ولایت داشته باشیم.

اینجانب سالروز ولادت سراسر نور و با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه محضر همه ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و غیور استان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم ضمن آرزوی توفیق روز افزون، در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و دیگر ائمه معصوم در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات