خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

محدودیت‌های وضعیت زرد در فامنین اعمال می‌شود

فامنین-فرماندار شهرستان فامنین گفت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان همدان وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته و محدودیت‌های وضعیت زرد در شهرستان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

محدودیت‌های وضعیت زرد در فامنین اعمال می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمجید شماعی در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا ویروس در شهرستان فامنین اظهار داشت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان همدان وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته و محدودیت‌های وضعیت زرد در شهرستان اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تنها با تلاش مسئولان محقق نخواهد شد، افزود: تصمیمات مسئولان درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی نخواهند داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

فرماندار فامنین افزود: جلوگیری از ورود مردم به آرامستان‌ها به شهرداری و بخشداران ابلاغ شده است؛ بزرگان و معتمدین نیز برای حضور نیافتن مردم در آرامستان‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده و به دیگران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کنند و از برگزاری هرگونه مراسم خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات