خبرهای داغ:
همدان-مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان از کمک ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی معلمان بسیجی استان همدان در حوزه آموزش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کمک ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی فرهنگیان بسیجی همدان در حوزه آموزش/ مشارکت ۲۴۰۰ معلم بسیجی در جهاد آموزشیطیب فریادرس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در تشریح اقدامات صورت گرفته سازمان بسیج فرهنگیان همدان از ابتدای سال تاکنون به سه محور اصلی فعالیت سازمان در راستای تحقق اهداف بسیج اشاره و اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان در اجرای رسالت خود و کمک به آموزش و پرورش و تربیت نسل تمدن‌ساز امسال با توجه به شرایط کشور در سه عرصه مقابله با کرونا، پیگیری اجرای سند تحول بنیادن و شبکه‌سازی عمومی در فضای فرهنگیان اقدامات مهم و اثرگذاری انجام داده است.

وی از تهیه و توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی و غذایی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان برای نیازمندان آسیب دیده از کرونا خبر داد و بیان کرد: در این خصوص معلمان بسیجی با کمک یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی از قشر آسیب‌پذیر حمایت کردند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان به برگزاری جهاد آموزشی در راستای تحقق عدالت اجتماعی با حضور ۲ هزار و ۴۰۰ معلم بسیجی اشاره و بیان کرد: با توجه به آسیب فضای آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه ۳۰ درصد از دانش‌آموزن استان در مناطق محروم و حاشیه شهر و روستا‌ها زندگی می‌کنند و به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند و شرایط آموزشی به هر دلیلی برای آن‌ها فراهم نشده، برنامه جهاد آموزشی با چند طرح متفاوت و متناسب با شرایط برگزار شد که قابل تقدیر است.

وی به فعالیت مستمر ۸۰۰ معلم بسیجی در جهاد آموزشی اشاره و عنوان کرد: معلمان جهادی در روز‌های پنج‌شنبه در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم و کم برخوردار حضور یافته و در فضای محدود، کلاس را برای دانش‌آموزان برگزار کرده و محتوای آموزشی لازم را در اختیار آنان قرار دادند.

*اهدای ۱۲۰۰ تبلت و گوشی به دانش‌آموزان نیازمند

فریادرس با بیان اینکه در سطح استان ۲۳ گروه جهادی در جهاد آموزشی در حال فعالیت هستند، گفت: تعداد گروه‌های جهادی در بخش کرونا و کمک‌های مردمی و مومنانه ۱۹ گروه بودند که بخشی از این گروه‌ها در فضای آموزشی ورود پیدا کرده، به طوری که گرایش گروه‌های جهادی در ابتدا در بحث کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی بوده که از مهر ماه فعالیت آن‌ها در حوزه‌های آموزشی بوده و جهت‌گیری فعالیت‌ها تغییر یافته است.

وی از خرید یک هزار و ۲۰۰ تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند توسط سازمان بسیج فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند که توسط خیرین فرهنگی خریداری شد در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان به کمک ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی معلمان بسیجی در حوزه آموزش اشاره و بیان کرد: کمک‌های غیر نقدی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از خیرین فرهنگی ۶۵۰ میلیون تومان است که بخشی از این کمک‌ها در تهیه و خرید گوشی و تبلت و بخشی از آن در تهیه بسته‌های آموزشی هزینه شده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات