خبرهای داغ:

افتتاح فاز یک ساختمان حوزه علمیه آیت الله حججی(ره) یزدانشهر

فاز یک ساختمان حوزه علمیه آیت الله حججی (ره) یزدانشهر همزمان با میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علیه السلام با حضور جمعی از طلاب و روحانیون افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزری بسیج از نجف آباد، همزمان با میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علیه السلام و با حضور جمعی از طلاب و روحانیون،  فاز یک ساختمان حوزه علمیه آیت الله حججی (ره) یزدانشهر افتتاح گردید.

حوزه علمیه یزدانشهر که از سال ۱۳۹۲ شروع بکار نموده، طلاب زیادی را از منطقه یزدانشهر و شهرهای اطراف به خود جذب نموده، محیطی علمی و اخلاقی را برای نوجوانان و جوانان فراهم کرده است.

در آیین افتتاح و بهره برداری از فاز یک ساختمان حوزه علمیه یزدانشهر مسئولین مدیریت حوزه های علمیه کشور،مسئولین استانی و شهرستانی، طلاب و اساتید منطقه حضور داشتند.

در این جلسه حجت الاسلام علیزاده مسئول حوزه ریاست حوزه های علمیه کشور با ابلاغ سلام آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور که از فقهای شورای نگهبان نیز میباشند، به طلاب و اساتید و پرسنل حوزه علمیه یزدانشهر، از فعالیت های انجام شده تقدیر نمود.

حجت الاسلام علیزاده در این مراسم افزود: حوزه علمیه یزدانشهر از بنیان و شروع بکار با جدیدت و پیگیری های طلاب و فضلای معزز این منطقه بوده و همت والای امام جمعه و تولیت حوزه علمیه یزدانشهر، حضرت حجةالاسلام صفری همچون دیگر عرصه های فرهنگی و تربیتی در سنگر نمازجمعه و منطقه یزدانشهر ستودنی و قابل تقدیر است.

 

ارسال نظرات