شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال‌جاری تاکنون ۲۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی گازسوز شده اند.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۸۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
۲۷۰۰ خودرو عمومی در سطح استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری اظهار کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال جاری تا کنون ۲۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی در پنج کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: از مجموع ۳۴۰۰ خودرو ثبت نام شده در سامانه، تعداد ۲۷۰۰ خودرو به‌صورت رایگان در سطح استان سمنان دوگانه‌سوز و مابقی نیز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: مالکان خودرو‌های عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه هم‌اکنون در فاز نخست اجرای این طرح هستیم، تأکید کرد: فاز دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر شخصی (اسنپ، تپسی و ...) و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می‌باشد، که امیدواریم از هفته آینده وارد این فاز شویم.
عربعامری خاطر نشان کرد: در حال حاضر از پنج کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است، شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود، همگی فعال و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها