خبرهای داغ:
سازمان زندان‌ها و بسیج حقوق‌دانان در سرکشی از خانواده زندانیان کرمانشاهی ۲۰۰ میلیون ریال به آن‌ها کمک کردند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۵۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیالمومنین حضرت علی (ع)، روز پدر و روز مرد امروز مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و همچنین مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به تعدادی از خانواده‌های زندانیان سرکشی کردند.

در این برنامه پوریانی مدیرکل زندان‌های استان با بیان اینکه توجه به خانواده زندانیان از اولویت‌های سازمان زندانها است اظهار داشت: با هماهنگی مراکز مختلف در بخش‌های دولتی و خصوصی درصدد ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان هستیم که امیدواریم بتوانیم با این اقدام گامی مؤثر در جهت تأمین معیشت خانواده‌های زندانیان برداریم.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: رسالت بسیج خدمت به مردم است و خانواده زندانیان نیز از همین مردم هستند، لذا در اجرای تفاهم‌نامه مشترک با اداره کل زندان‌های استان خدمت به زندانیان و خانواده زندانیان در دستور کار سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قرار گرفته و تاکنون اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است.

در این سرکشی‌ها با اطلاع یافتن از مشکلات خانواده زندانیان مبلغ 200 میلیون ریال از سوی اداره کل زندان‌های استان و سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه جهت کمک به خانواده‌های زندانیان مورد سرکشی اهدا شد.

ارسال نظرات