جوکار گفت: افزایش نارضایتی بین مردم، یکی از راهبردهایی است که امروز دشمنان دارند علیه ما به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۴۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس  با اشاره به تلاش دشمن برای بزرگ نمایی حوادث اخیر سراوان گفت: یکی از اهدافی که دشمنان ما به ویژه آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند بحث بی‌ثبات‌سازی در ایران است و این بر پایه یک‌سری شایعاتی شکل می‌گیرد که جامعه احساس کند محیط امنی ندارد.

وی افزود: در واقع افزایش نارضایتی بین مردم، یکی از راهبرد‌هایی است که امروز دشمنان دارند علیه ما به کار می‌گیرند و برای نیل به این اهداف‌شان از شیوه‌های مختلف و حوادث گونان استفاده می‌کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: البته برخی از مشکلاتی که وجود دارد باید به طور ریشه‌ای حل شود مثلا مسئله قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان و یا موضوع کولبری در کردستان، موضوعاتی است که باید دولت آن‌ها را ساماندهی کند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد:، اما اینکه عده‌ای بخواهند از این بستر، ناآرامی ایجاد کنند و دست به اقدامات خشن بزنند قدر مسلم قابل اغماض نیست. به هر حال این را هر کسی تأیید می‌کند که بحث امنیت مردم شوخی‌بردار نیست و طبیعی است که با کسانی که در امنیت مردم و جامعه اخلال ایجاد می‌کنند برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: دشمن مترصد این است که از این قضایا سوءاستفاده و موج‌سواری کند و در واقع دشمنان تلاش دارند نهاد‌های امنیتی و نظامی را به این بهانه مورد حمله قرار دهند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: نفوذ دشمن در درون برخی گروه‌ها و تحریک آن‌ها برای اقدامات خرابکارانه، مشکلاتی را برای امنیت کشور ایجاد می‌کند که یقینا مردم چنین چیزی را نخواهند پذیرفت و از دستگاه‌های مرتبط انتظار دارند با عوامل چنین اخلال‌هایی برخورد کنند چرا که اگر برخورد نکنند باید جوابگوی مردم باشند.
ارسال نظرات