ساری-مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل  با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی شدند، افزود: بیش از ۴ هزار نفر تست کرونای آنان مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۷۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
رصد کرونایی ۵۰ درصد از مردم آمل در طرح شهید سلیمانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عباس اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج  در آمل به جزئیات طرح شهید سلیمانی در شهرستان پرداخت.

اقوامی از تشکیل تیم‌های رصد و حمایتی در این طرح خبر داد و گفت:  ۲ هزار و ۱۰۸ نفر رصد و شناسایی را بر عهده دارندو همچنین ۱۳ تیم مراقبتی و ۲۲۷ تیم حمایتی در این طرح همکاری می‌کنند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل  با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی شدند، افزود: ۲۳۲ هزار و ۴۰۴ نفر در این طرح پایش شدند که شامل  ۶۸ هزار ۷۵۸ خانوار است و بیش از ۴ هزار نفر تست کرونا یا آنان مثبت اعلام شد.

اقوامی در ادامه با تصریح بر اینکه در این طرح هر خانواده یک سفیر سلامت دارد، اضافه کرد: هر ۴۰ خانواده یک رابطه دارند که اطلاعات کامل بیمار و مشکلات آن را مطرح می‌کنند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف بسیج جامعه پزشکی پای کار آوردن همه مردم و در نتیجه کم شدن شدن بیماری کرونا است افزود: با کمک مردم در امر آموزش، بهداشت و کنترل بیماری می‌توانیم از طرفی به این بیماران کمک کنیم و از طرفی دیگر از تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان  را کم کنیم.

اقوامی با تصریح بر اینکه باید مرد عمل باید باشیم، به نامه سردار سلیمانی به دخترش اشاره کرد و گفت: باید چطور طرز فکر انقلابی داشتن و اهل عمل بودن را از حاج قاسم یاد گرفت.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل  در پایان خاطرنشان کرد: از اسفند سال گذشته که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد بسیج جامعه پزشکی با تمام توان برای پیشگیری و کمک رسانی به جامعه در خط مقدم بود، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس دست از جهاد برنداشتیم تا پایان کرونا نیز به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها