خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

نقش خانواده نقش محوری در جامعه است

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: نقش خانواده نقش محوری در جامعه است و توجه به این بنیان و چگونگی برقراری ارتباط والدین و فرزندان در سلامت جامعه نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۰۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

نقش خانواده نقش محوری در جامعه استفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از همسران و پدران خواهران ایثارگر، بسیجی و انقلابی تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش ویژه پدری در کانون خانواده گفت: کودکان در خانواده پدران خود را به عنوان الگوی قدرتمند و تکیه گاهی در همه عرصه‌های زندگی می‌دانند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: پدر در انجام وظایف پدری باید در کنار مادر خانواده باشد نه اینکه مادر به تنهایی نقش تربیت فرزندان را ایفا کند که این خود باعث آسیب‌هایی در خانواده‌ها می‌شود و این که پدر خانواده فقط نقش نان‌آوری و فعالیت‌های بیرون از خانواده را انجام دهد و در تربیت فرزندان کمترین نقش را داشته باشد باعث فاصله‌هایی جبران‌ناپذیری می‌شود که پیامدهایی را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: نقش خانواده نقش محوری در جامعه است و توجه به این بنیان و چگونگی برقراری ارتباط والدین و فرزندان در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و نشاط و پویایی جامعه منشا گرفته از بنیان اسلامی خانواده‌ها است.

کتابی اصل گفت: محبت پدرانه از محبت‌هایی است که اینگونه محبت‌ها باعث استحکام بنیان خانواده‌ها می‌شود و فرزندان پدران خود را قهرمان زندگی خود می‌دانند و عنایت نعمت پدری برای فرزندان از عنایات پروردگار برای فرزندان است که با نقش‌آفر ینی صحیح نقش پدری دختران فاطمی پسران علوی در جامعه پرچم انقلاب را پایدار نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات