خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف بیش از ۱۰ تن چوب فاقد مجوز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۳۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در حین کنترل محور‌های مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون بیش از ۱۰ تن چوب فاقد مجوز کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین ادامه داد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۵۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون‌شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طربق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

*کشف ۲ دستگاه نیسان وانت مسروقه در فامنین

حیدری گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه «تجرک» در یکی از روستا‌ها به یک دستگاه نیسان وانت پلاک مخدوش با یک نفرسرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ایست پلیس توجهی نکرده و ماموران پلیس به تعقیب خودرو مذکور پرداختند تا اینکه سرانجام خودرو متوقف و سارقان با توجه به تاریکی شب متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: با تلاش ماموران پلیس، هویت سارق در شهر جورقان شناسایی شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام و سارق را به همراه یک دستگاه نیسان وانت مسروقه دیگر دستگیر کردند.

وی افزود: خودرو‌ها دارای سابقه سرقت از استان همدان بودند که با شناسایی مالباختگان، متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حیدری در پایان از شهروندان خواست: تا با رعایت هشدار‌های پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود نهایت دقت را داشته و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات