خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

جهادِ امیدآفرینی ضرورت روز جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، جهادِ امیدآفرینی را از ضرورت های روز جامعه در مقابله با توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه مسئولین نهاد رهبری دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در این جلسه، تعاملات بیشتر جامعه نخبگانی حوزه و دانشگاه و مسئولین امر فرهنگی و روشنگری را مهم دانست و گفت: در زمانی قرار داریم که دشمنان همه امکانات خود را برای ضربه زدن به جبهه مقاومت و نظام اسلامی به کار گرفته اند، به خصوص اینکه برای یاس و نامیدی مردم از هیچ فعالیتی دریغ نکرده و نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در این شرایط حفظ تعاملات و ارتباطات بیشتر جهت امر روشنگری و البته جهادِ امید آفرینی که نیاز به یک هماهنگی و تلاش بسیار می باشد از اهمیت به سزایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد: از فرمایشات مقام معظم رهبری چنین برداشت می شود که برای اینکه روشنگری نماییم حتی نیاز به ارتباطات چهره به چهره است.

وی گفت: در عرصه خدمت رسانی به مردم که از اهم موارد آن تشکیل دولت است هر آن کس که در واقع خود را لایق خدمت رسانی به این مردم عزیز می داند می بایست وارد صحنه شود و نترسد و با هر لباسی و سمتی که هست وارد شود که البته می بینیم افراد با کارنامه خوب را مورد هجمه قرار می دهند و افراد انقلابی و پرتلاش و دلسوز مردم را تا جایی که می توانند مورد هجمه قرار می دهند که الآن برای امر روشنگری تکلیف مضاعف داریم.

در ادامه این نشست حاضران به تبیین نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار