خبرهای داغ:
حبیبی گفت: برای بهره مندی بهتر دانش آموزان از آموزش‌های مجازی باید برنامه ریزی صحیحی انجام شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که که به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد با اشاره به هم افزایی آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها بیان کرد: انسجام مدیریتی خوبی در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد و ارتباط بسیار خوبی با مدیران دستگاههای اجرایی برقرار است.

وی با اشاره به برگزاری منظم کلاس های آموزشی در فضای شاد گفت: مدیریت شبکه شاد که استان قزوین را جزو استانهای برتر قرار داده، به دلیل برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش است که با ایجاد راهکارهای مناسب این فضا را مدیریت می کند.

حبیبی با اشاره به ایجاد فضای اقتصادی در آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش ظرفیت های زیادی در ایجاد فضاهای اقتصادی و درآمدزایی دارد و استفاده از ظرفیت خیران در ساخت و ساز ها که با ایجاد اعتباری بیش از اعتبارات دولتی وارد این عرصه شده اند یکی از این ظرفیت هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ضمن اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد: خوشبختانه کمترین آمارهای آسیب ها در حوزه دانش آموزان است و در این راستا همکاری آموزش و پرورش با نهادهای اجتماعی، همکاری ۱۰۰ درصدی است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا نوع و روش آموزش‌ها را دچار تغییر کرده است، افزود: برای بهره مندی بهتر دانش آموزان از آموزش‌های مجازی باید برنامه ریزی صحیحی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه بر ضرورت افزایش توانمندی حوزه آموزش و پرورش برای داشتن عملکرد بهتر در این زمینه تأکید کرد و گفت: با توجه به تأثیرات آموزش‌ها در سطح مدارس در شکل گیری شخصیت و آینده دانش آموزان باید به این آموزش‌ها به صورت جدی توجه شود.

حبیبی با تأکید بر تقویت ارتباط میان مدارس و والدین دانش آموزان، اضافه کرد: با توجه به شرایط امروز والدین نقش بسیار مهمی در آموزش دانش آموزان ایفا می‌کنند لذا باید این ارتباط تقویت شود.

در پایان جلسه از دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان موفق عمل کرده‌ بودند، تقدیر شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها