مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی عنوان کرد:

ارائه ۶۷۷ هزار خدمت در ایام کرونا

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از ارائه ۶۷۷ هزار خدمت با برآورد ۹ میلیارد تومان در ایام کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۳۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محسن ذاکریان امروز در مراسم روز بسیج جامعه پزشکی در تالار ابن‌سیناگفت: مجموع آنچه در ایام کرونا و در زائران پیاده امام رضا (ع) و اربعین سال ۹۸ در گستره استان انجام دادیم، ۶۷۷ هزار خدمت ارائه‌شده طی دو سال با برآورد ۹ میلیارد تومان تخمین خدمات است.

محسن ذاکریان در بیان کار‌های انجام‌نشده و روی زمین‌مانده در حوزه فعالیت خود افزود: بهتر است درباره کار‌های نکرده خود در این جمع حرف بزنیم، ما در حوزه جمعیت که دغدغه رهبری است به‌عنوان یک عضو پازل کاری را که باید انجام دهیم، نداده‌ایم.

وی اشاره کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی بیماران زیادی در سطح استان و بیمارستان‌های ما وجود دارد و افزایش رضایت عمومی مردمی که به ما مراجعه می‌کنند و در حوزه اخلاق و معنویت در جامعه پزشکی کم‌کاری کردیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی افزود: در حوزه تولید علم و خودکفایی که یکی از بحث‌های اصلی پیش روی ما تحریم‌ها در حوزه بیماران است در حوزه فناوری و حرکت در خط مقدم آن‌ چهکه مطالبه رهبری است کار نکردیم.

ذاکریان ادامه داد: در حوزه‌های بسیاری از این جنس کار‌های نکرده ما بیشتر از کار‌های کرده ما است و نباید قدم‌های برداشته اکتفا کنیم چرا که این انقلاب به گردن تمام ما دین دارد و امروز که روز بسیج جامعه پزشکی است به مسیر پیش رو نگاه کنیم تا محرکه‌ای برای تلاش بیشتر باشد.

گفتنی است، در پایان مراسم از فعالان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها