خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فراشبند در ایام میلاد امیرالمومنین (ع)، از خانواده‌های ایتام و گروه‌های جهادی بازدید و از آنان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۶۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پورمنتصری فرمانده سپاه فراشبند و هیئت همراه، از طرح های بسیج سازندگی و اقدامات و فعالیت های انجام شده گروه های جهادی بسیج از جمله ساخت و در حال تکمیل کردن منزل مسکونی اهورا محمدی حیاتی ۴ساله که پدر و‌مادرش را از دست داده است، ساخت منازل مسکونی معسرین روستای دولت آباد دژگاه دهرم و همچنین همکاری در مرمت و باسازی مدرسه و نمازخانه مدرسه در روستای دولت آباد، تقدیر و تشکر از بسیجی فعال محمد جواد غلامی که همکاری ویژه با گروه های جهادی در روستای دولت آباد داشته است.

همچنین فرمانده، مسؤل بسیج سازندگی، مسؤل گروه جهادی شهدای فراشبند، و فرمانده حوزه شهیدرجایی و فرمانده حوزه شهیدچمران دهرم بسیج ناحیه سپاه فراشبند از برادر جهادی، زحمت کش و رییس انقلابی شورای دولت آباد دژگاه برادر عبدالرحمان غلامی به مناسبت میلاد امام علی(ع) تقدیر کردند.

در ادامه، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، علی (ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراشبند، مسؤل بسیج سازندگی و مسئول گروه جهادی شهدای فراشبند، از خانواده یتیم پنج ساله در روستای دولت‌آباد بازدید، و به مناسبت روز پدر، هدایای جهت تأمین مصالح ادامه کار مسکن اهورا به این کودک تقدیم شد.

به همین مناسبت، سرهنگ پورمنتصری، به اتفاق کارشناس عمرانی گروه جهادی شهدای فراشبند، فرمانده حوزه شهید چمران دهرم، فرمانده حوزه شهید رجایی، مسئول بسیج سازندگی و مسئول گروه جهادی شهدای فراشبند در مدرسه دولت‌آباد دژگاه، حضور یافت.

در این بازدید، سرهنگ پورمنتصری مبلغ یک میلیارد ریال از کمک‌های خیرین را به بازسازی این مدرسه اختصاص داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها