در دومین جلسه کارگروه تخصصی کسب‌وکارهای کوچک خانه نخبگان؛
برگزاری ایده شو در شهرستان دشتی در دومین جلسه کارگروه تخصصی کسب‌وکارهای کوچک خانه نخبگان بسیج ناحیه امام رضا (ع) شهرستان دشتی مطرح شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۱۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ برگزاری ایده شو در شهرستان دشتی در دومین جلسه کارگروه تخصصی کسب‌وکارهای کوچک خانه نخبگان بسیج ناحیه امام رضا (ع) شهرستان دشتی مطرح شد.

جلسه کارگروه تخصصی کسب‌وکارهای کوچک در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با حضور رئیس اداره کار و تعاون، سازمان فنی و حرفه‌ای، رئیس مرکز رشد، رئیس بسیج مهندسین شهرستان و رئیس بانک مهر امید با موضوع حمایت از ایده‌های و ترویج کارآفرینی برگزار شد.

 در این جلسه بر برگزاری نخستین برنامه حمایتی از ایده‌های نو با عنوان «ایده شو» در محورهای مختلف مبتنی بر مسائل شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، اساتید و فارغ‌التحصیلان در خردادماه سال آتی تأکید شد.

 در ایده شو، افراد دارای ایده علمی و عملی، با ثبت‌نام در مسابقه و دریافت آموزش‌های تخصصی، ایده خود را در مدت‌زمان ۳ دقیقه مطرح نموده و داوری می‌شود. این رویداد علمی با درنظرگرفتن شرایط کرونا طراحی و اجرا خواهد شد.

 گفتنی است: به نفرات برتر جوایز اعطا شده و امکان حمایت مالی برای تبدیل به محصول توسط سرمایه‌گذار و خانه نخبگان قابل‌اجرا می‌باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات